The Escape Room Chronicles ep1:The Mysterious KumaDonald's
For some mysterious reason, the protagonist finds himself in sealed rooms wherever he goes.
It all starts at KumaDonald's, a famous burger chain. After dozing off inside, our protagonist wakes to an empty restaurant—no customers, no staff, and an exit that's locked tight!
The curtain rises on a dramatic escape from a chain restaurant tucked away in a far corner of the world.