The Books Tale: A hop adventure!
In "The Books Tale: A Hop Adventure", players embark on an exciting journey as Verbum, a librarian from the 5th Dimension, whose mission is to rid the LibreArca library of a terrible threat: the Molds. These sinister creatures are corrupting the books of interdimensional knowledge, endangering the stability of the entire universe.
In a world made of blocks, providing a visually captivating environment full of mysteries, you must, to advance in the game, use your dexterity and reasoning to overcome complex obstacles and unravel the puzzle that is each chapter of the books.
You must find the right way to activate all the Totems, while eliminating the Molds, until you reach the portal to go to the next chapter.
Get ready for a truly exciting gaming experience filled with interdimensional mysteries and thrilling challenges in "The Books Tale: A Hop Adventure". The LiberArca library is counting on you to restore order and protect interdimensional knowledge!