The Bakery Tales
The Bakery Tales is a delightful bakery management game where you take the reins of a cozy shop in a bustling town. Choose your menu from a selection of recipes, carefully manage stock and ingredient levels, and ensure smooth operations by hiring and managing staff. Balance creativity, strategy, reputation, finances and customer satisfaction as you grow your bakery into a beloved destination.