Swordship
Swordship is a futuristic lightning-fast dodge’em up which flips the script on the traditional arcade shooter. Turn both the tide of battle and enemies on themselves by dodging, weaving and diving your way through an onslaught of enemies hell-bent on tearing your Swordship apart.
The world after global warming. Humanity has taken refuge in three gigantic underwater cities at the bottom of the ocean.
At the commands of ultra-fast boats, a few inhabitants of the underwater cities started stealing these precious containers, in order to deliver them to the banished.