Super Kickers League Ultimate
The best arcade experience and football fantasy are waiting for you in Super Kickers League. There are no referees, there are no rules, everything is allowed, the only aim is to score more goals than your rival!
Play alone or with friends, form a team of captains and combine different skills to win matches, competitions and to unlock different game modes.