Sunsoft is Back! Retro Game Selection
SUNSOFT is back and it’s bringing some of its 8-bit classics to the West for the very first time!
In SUNSOFT is Back! Retro Game Selection, discover three of the legendary Japanese publisher’s Famicom games and play them in English for the first time ever!
Dive into SUNSOFT’s rich history by playing those Action and Adventure gems from the 1980s!
The Wing of Madoola: Help fierce warrior Lucia retrieve the powerful Wing of Madoola from the evil King Daltos.
Firework Thrower Kantaro’s 53 Stations of the Tokaido: As fireworks maker Kantaro, prevent evil merchants from turning his creations into weapons!
Ripple Island: Play as Kyle, a young boy dreaming of a better life, who answers King Dotella’s call for help against the nefarious Emperor Groaker.
In addition to giving brand new localizations to all three titles, multiple quality of life features have also been added to make the gameplay experience more pleasant, and less unforgiving, to modern gamers.