Strania -The Stella Machina- EX
By combining both strategic and exhilarating gameplay along with dramatic presentation and high-quality sound design, we believe players will surely be moved!
To accommodate this change, enemy attacks and other variables have been adjusted.
In addition, the difficulty level of the existing "NORMAL," "HARD," and "EXPERT" modes were lowered.
As a result, the game has been adjusted to be more forgiving and easier to play than the original version!
The much harder "HELL" mode has been added, it is considerably more difficult than the previous highest difficulty "EXPERT".
The game can be played with a soundtrack arranged by Keishi Yonao himself, who was in charge of the music in the original version!
In the original version, you could not get the true ending by playing on the “NORMAL” difficulty. But in “EX”, you can reach the true ending even on the “NORMAL” difficulty.
Experience "Strania" once again from the perspective of Bower's army, the enemy of the Strania army!