Embark on the full SteamWorld Heist adventure!
Play both SteamWorld Heist II, the next thrilling chapter in the story, and the original SteamWorld Heist in this complete bundle.
Join Captain Leeway and his ragtag crew as they uncover the enigmatic menace threatening the Great Sea. Equip and upgrade your crew for turn-based gunfights packed with ricochet action and engage in real-time naval combat. Get ready to aim, plot, and plunder in this uproarious Steambot adventure!
In SteamWorld Heist you command robot pirates in epic tactical shootouts. It’s turn-based strategy with an action twist: By manually aiming your weapons you'll pull off insane bullet-bouncing trick shots!
Captain Piper stumbles upon a new ally with a past shrouded in mystery. Dive into the action and take on new missions with brand-new weapons, gear and a shipload of hats!
A lively bunch of hats that will surprise you with a life of their own. They’re cheaper than coffee, and certainly taste better!