Squab
Squab is an exciting precision platform adventure that puts players in control of a young pigeon full of energy but unable to fly. Using the dash as his main means of locomotion, players embark on a challenging journey to rescue his missing father, Maximus.
Prepare to overcome a variety of challenges while navigating vibrant and dangerous environments. With engaging game mechanics and thrilling gameplay, Squab offers a unique experience that will test your skills and leave you craving more.