Soundfall
Soundfall is a fast-paced music-based dungeon crawler that combines looter-shooter action with rhythm-based gameplay to create a world of music unlike any other.
You are a Guardian of Harmony--a musical genius transported to the world of Symphonia by the Composers to battle the forces of Discord. Venture out solo or with up to four players to fight your way through the corrupted Timbrelands of Symphonia, eradicating the Discordians and restoring Harmony to the environment.
In Soundfall, the closer you time your actions to the rhythm of the soundtrack, the more powerful you become!
Unlock powerful new abilities, and explore Symphonia to discover incredible music-based weaponry! Customize your loadout with more than 500 pieces of equipment to choose from!
Play as one of five unique musical geniuses, each with their own play style, weapon and special abilities!
Explore ten dynamically different environments and restore harmony to Symphonia!