Snipperclips – Cut it out, together!
Whether there’s a shape to be filled in, a basketball to dunk or a hamster to help out, Snip and Clip are always prepared to do what it takes to solve the problem.
(And don’t worry, at the end of each puzzle our heroes grow back to their original forms. Magic!)
Snipperclips – Cut it out, together! on Nintendo Switch is an action-puzzle game that’s all about communicating, co-operating and cutting out. Enjoy two-player puzzles where teamwork is key anytime, anywhere, with anyone. Grab a Joy-Con and pass another to a friend to play on the TV or in tabletop mode. You’ll have to be a cut above the rest to solve all these situations!
You don’t need two players to enjoy Snip and Clip’s adventures though – let’s snip that in the bud right now! Play through worlds of puzzles solo or as a pair, or take on bigger riddles in a party of two to four players. Up to four players can even face off in team battles!