Slime's Journey
In a fairy tale kingdom, there were two lovely slimes who loved each other so much.
One day, these two loving slimes were abducted by a powerful shaman looking to use them as ingredients for an evil potion. But the slime couple’s small child was left behind, and is now the only hope to save his parents.
Slime's Journey is a retro style mini-metroidvania about a very valiant and young slime who needs to fight against many dangerous creatures to find his parents.