Slay the Princess - The Pristine Cut
"You're on a path in the woods, and at the end of that path is a cabin. And in the basement of that cabin is a Princess.
She will do everything in her power to stop you. She'll charm, and she'll lie, and she'll promise you the world, and if you let her, she'll kill you a dozen times over. You can't let that happen.
Slay the Princess - The Pristine Cut is a fully voice-acted horror tragicomedy featuring the impeccable talents of Jonathan Sims and Nichole Goodnight, with lovingly hand-penciled frames by Ignatz-winning graphic novelist Abby Howard.
This game features a princess. She's very bad and you have to get rid of her for all our sakes. She's just an ordinary human Princess, and you can definitely slay her as long as you put your mind to it. Hopefully you won't die. But if you do, you'll die a lot. Be careful and stay focused on the task at hand! What you say and what you believe will shift the story in dramatic ways.
Ah, but what’s in the Pristine Cut? Are you sure you want to find out? If you do, you’re likely to discover things that are best left experienced directly. Seriously, turn back.
Yes, prepare yourself for an expanded journey filled with new perils, difficult choices, and unforgettable encounters. Will you stay on the path to slay the Princess, or will the new chapters alter your fate? (That said, while I wish free-will weren’t a thing here, I cannot emphasize this enough: you have to slay her. Please.)"