Take to the skies and experience WWI as a fighter pilot! Skies of Fury DX offers players the chance to engage in epic, aerial combat in historic Bloody April, 1917, as both British and German pilots.
Using 10 distinctive aircraft from WWI, players fly through stunning, hand-painted environments. Dogfight through the missions as a single player, or challenge your friends to a multiplayer, split-screen battle*.