Simple Mini Golf 3D
In Simple Mini Golf 3D you experience different mini golf challenges alone or up to 4 players. Play on four different courses with an overall of 72 different holes. You only have a short amount of time? No problem, play a short 9 hole game or a full course 18 hole game.