Silver Axe - The Honest Elf
After the goddess fell asleep, the forest gradually began to collapse. Generation after generation, the Elves chose brave warriors who took up the goddess's Silver Axe and returned to the forest, trying to save the goddess and the forest, but all failed. Now, you are the last chosen Elf Warrior, and it is your turn to complete this great adventure.
You can freely combine the four elements of wind, thunder, earth, and fire. Different combinations of elements will create entirely new abilities. Feel free to experiment with more elemental combinations to ultimately create the ability set you like.