Blast your way through hell in Shotgun Cop Man, a precision platformer where your weapons are your wings.
Embark on a mission to arrest Satan armed with a devastating arsenal and a relentless thirst for glory. Propel yourself through hordes of irritable demons, devious traps, and thrilling challenges using the only two things you can trust: your wits and your weapons.
Dive into an action-packed campaign in over 150 levels and face off against intense boss battles, then put yourself to the test and beat all the No Damage, Speedrun and Kill All challenges.