Shopping Mall Girl
No matter what your fashion style may be, this shopping mall has exactly what you're looking for! Get a fabulous new hairstyle at your favorite hair salon Chic Cuts, and dress up in the latest hot trends from our stylish shops!
Step into the spotlight and compete in a fashion battle, vote for your favorite fashion show looks, and strive to become the ultimate fashion show superstar!