Shinobi Spirits S: Legend of Heroes
Ieyasu Tokugawa has been made general of the Edo Shoganate. However, General Yukimura Sanada and his Beast Brigade head the resistance against Ieyasu!
Use your arsenal of ninja skills to defeat your foes. Create combos of attacks and utilise ninja skills, such as Smoke Bomb and Nose Dive!
There you can chat with our brave heroes, and discover content not included in the main story.
From those who aren't familiar with action games, to seasoned veterans of the genre, there is something for everybody!