Self-Delusion
Self-Delusion is a first-person survival horror in the original setting of Slavic fairy tales. You will faces such unique monsters like: Kolobok, Leshy, Boggart, Lapot and other creepy creatures. Explore, hide or run. Just don't get devoured by them.
Monsters unique to the horror genre, only found in fairytales and folklore up 'til now.
Find your survival strategy based on the behavior of the monsters and the environment.
Tense atmosphere complete with jump scares and heart hammering races to beat the clock.
Alternate endings that shed new insight on the story and add hours of re-playability.
An enthralling storyline that will leave you gasping in shock and on the edge of your seat.