■Introduction
Following three women on an adventure through the Land of the Gods, Seedsow Lullaby is a visual novel that features no choices or branching paths.
On her sixteenth birthday, in the spring of 2023, she is visited by a lone girl.
Yoko explains that she has been chosen as a Maiden to conduct the Seedsow Ceremony in the dwelling place of the gods, the Eternal Realm, and has traveled from 1996 to invite Misuzu along on her journey.
The Seedsow Ceremony is a funeral for the gods, and is necessary for a new generation of immortal deities to usher in a new age. Seedsow Maidens must travel the Eternal Realm and have the ancient god elders accept their deaths before True Winter comes and defiles the land.
Accompanying her mother Yoko, Misuzu travels to the year 2050, where her own sixteen-year-old daughter, Tsumugi, joins them as they make for the Eternal Realm.
With the addition of Hiruko, who claims to be Misuzu's younger brother and acts as the group's guide, the foursome journey through lush landscapes made no less resplendent by True Winter's looming approach.
The young group has been brought together as though by a miracle, but what awaits them at the end of their journey?