A Heroic Adventure Awaits!
Enter the sun-scorched deserts of Sand Legends, where courage, strategy, and skill collide in an epic quest to rescue the princess and defeat endless hordes of zombies. Will you rise to become the hero this world needs?
Take on relentless waves of zombies. Each wave becomes more challenging as you progress, testing your hero's mettle.