Samurai Kento
Play as an elder Samurai in this mini action RPG based on Feudal Japan, and save your people from evil yokai monsters!
Kento is a samurai who defended his homeland from evil forces known as yokai many years ago. Now those demonic creatures have returned and it’s time once again for a brave warrior to take up the samurai sword. Travel through four different biomes based on Feudal Japan. Along the way, you'll face the dangerous yokai while searching for the legendary four golden scrolls.