Safety First!
Safety First! is a twin stick physics puzzler in which you have to fix broken electric wires using your Magical Yellow Repair Liquid (MYRL). Get ready for a challenging journey through a variety of gameplay mechanics and hilarious sound design. Can you beat all 69 levels?
Your grandma turned her vintage radio up too much and caused lots of cables to break in the nearby power plant. With your awesome electrician skills you embark on a mission to fix all those broken wires employing your Magical Yellow Repair Liquid. Get ready for a challenging and physically totally accurate journey!
Control your character's feet using the thumb sticks of your gamepad. Be warned though, he's quite fragile. Deploy Magical Yellow Repair Liquid where necessary so your grandma can enjoy her favorite tune again.