SUPER SHAKING GIRL!!!
Shake things up with SUPER SHAKING GIRL!!!, an exhilarating action game that'll have you shaking sodas to propel yourself through the air! Harness the power of carbonated beverages to fly up into the sky, grabbing more sodas as you hurdle through the air to shake, shake, and propel yourself even higher.
There's no goal in this mode--simply see how far you can soar! You can also compete against other players to see who ranks highest! The world awaits your fizz-fueled achievements.