S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat
Begin your journey by immersing yourself in the Shadow of Chornobyl, that has started it all. Continue the saga with the Clear Sky prequel to the story. Finally, experience the ultimate stalker adventure as you answer the Call of Prypiat.
A military expedition to the center of the Zone has mysteriously disappeared. To figure out the reason and status of the personnel is your task as Major Degtyarev, a Security Service of Ukraine operative in S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat.