Rugrats: Adventures in Gameland
Everyone's favorite babies are back in action! When Tommy, Chuckie, Phil and Lil see a commercial for the new Reptar video game, they pretend that they're in a video game of their own. Through the power of imagination, the babies transform Tommy's house into a video game world full of action, excitement, and adventure. Toggle between beautiful 8-bit and HD art, select your favorite baby and play this neo-retro platformer! Rugrats: Adventures in Gameland can be played solo, or team up with a friend for some two-player co-op fun!