Rogue Robots
The fate of the whole mankind is in your hands. Are you brave enough to take on the mission?
From the makers of legendary Drunk-Fu and Spareware, we’re here to introduce to you the sequel of Spareware.
“I quickly found myself becoming bored... the presentation of the game is relatively basic.”
And THAT’S why it no longer even Spareware! Dear people and aliens, here comes Rogue Robots! Build up your annihilating robot and blast your way through the humanity that’s destroying the wonderful planet of earth.
You’ll be faced with waves of future’s police troops who are all trying to spill your oils off of the face of the earth. Your Rogue Robot will be dead, once it’s dead and random maps will keep you entertained and mowing through the streets filled with enemies for hours and hours.
Rogue Robot’s neat co-op mode with up to 4 teammates enables the fun and action with your friends.
“A solid wave shooter bringing roguelike permadeath and tactical decision making to the mix.”