Rendering Ranger: R2 [Rewind]
You are the Rendering Ranger known as Double R, a special forces soldier who must defend the Earth from a devastating alien invasion. Through nine levels of action platforming as well as blisteringly fast horizontal shooter stages, Rendering Ranger: R2 is one of the greatest technological showcases ever seen in the 16-bit era!