Rascal's Escape
Follow the clues Embark on a scavenger hunt with Squirrel and Bear. Cheeky Rascal placed hints all over Europe. Work together with newly made animal friends in each country.
Navigate Squirrel and Bear together. Climb famous sights, harvest fruits and nuts. Move trees around or stomp in the mud. Be nimble like a Squirrel and strong like a Bear. Combine your talents to succeed on this colorful and wild journey.