ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS 8 REMAKE
A masterpiece of historical simulation "ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS 8" is revived after 20 years.
This version includes an improved "All Officers Play" feature, which allows players to play as any officer in the world of the Three Kingdoms.
The game is also packed with additional elements that bring the officers to life, such as "Destiny" which can dramatically change the course of events and "Tales" which offer a variety of stories to choose from.
Combining 2D and 3D technologies, the game features both new and nostalgic visual effects, as well as many new officer graphics created specifically for this title.
Enjoy the greatest military drama in the Three Kingdoms series, with the largest number of officers and scenarios!