Help Shaman, the young Elephant leader, convince the other animal tribes to join her. Protect your herds as they are beset by flood, fire, drought, and the dark smokebeasts that have spread across the land. Control the environment to guide herds of animals and restore their home in this colourful narrative puzzle game!