Quad Fighter K
In the far distant future, a mysterious alien race set its sights on nothing less than the conquest of the Earth and the total annihilation of the human race. To counteract this threat the nations of Earth formed the EDC (Earth Defense Corps) and launched an all-out counter attack. Despite humanity's best efforts, the alien invaders superior technology proved too much to overcome and they took over most of the planet.
With enemy forces at the gates of the last fortress of the EDC and the fate of the planet hanging in the balance, the leaders of Earth's forces decide on a desperate course of action: throw everything they had left at the enemy's headquarters. With the help of the erratically brilliant "Dr. AKEMI," the goal is no less than the destruction of the very heart of the alien stronghold.
With 8-bit graphics and a focus on pure arcade shooting action, Quad Fighter K harkens back to the times when it was all about you (and perhaps a couple of friends), a quarter, and lightning-fast reflexes.
Whether you're gaming at home or on the run, thanks to the mighty morphing powers of the Nintendo Switch, you can take out the alien hordes threatening our alternate Earth whenever, wherever.