Q2 HUMANITY
"Q2 HUMANITY" is a completely new sequel to the "Q" series.
In the previous "Q" series, players cleared levels by using what they drew in a very simple physics-based puzzle game.
However, "Q2 HUMANITY" is a game where you not only "draw", but also utilize "character abilities" to tackle over 300 stages.
In addition to basic abilities like jumping, grabbing, throwing, and punching, there are characters who excel at throwing, can double jump, set off bombs, and even manipulate gravity, with a total of 18 characters each possessing unique special abilities.
"Q2 HUMANITY" supports both local and online multiplayer, allowing up to four players to join in.
With no single correct answer, you can enjoy it multiple times with various approaches.