It is battle-tested and 100% frustration free.
This puzzle game is extremely easy to use and was tailored with great care to be played by children of all ages.
It contains different difficulty-levels for entertaining a wide range of age-groups.
The game can be configured to make it even more easy to use, so children of all ages can enjoy the gaming experience with no frustration while still being challenged as appropriate for their age.
The puzzles come in themed packages with 30 puzzles each, so there are puzzles for every liking.