Try yourself in Puzzle World - a unique puzzle game that stands out from ordinary puzzles with its unconventional mechanics. There is no need to move parts of the image - you just need to skillfully rotate them! In addition, in addition to rotation, some parts of the puzzle will have to be mirrored, which adds additional flavor and complexity to this exciting process.
In these games you will find cute images, in an original style and excellent image quality. Each game offers more than 30 exciting puzzles accompanied by relaxing music.