Puff Up
Inflate your balloon as much as you can while dodging spiky balls. Time your moves perfectly to grow bigger without popping — and watch out, the bigger you are, the harder it gets!
Challenge your friends in the exciting Versus mode, where 2 players go head-to-head! Race to the finish line or compete to collect the most coins before time runs and win!