Pretty Girls Tile Match
These Pretty Girls are no stranger to mahjong solitaire, but this new version freshens up the action puzzling with a skill-based game of match-3! Instead of pairs of tiles, here you’ll need to find 3 identical tiles to erase them from the board, while layers of trapped tiles beneath are darkened and “locked” until you uncover them.
Meet 5 lovely female companions as you play and earn points to unlock new adorable outfits for them across a whopping 120 stages, all featuring unique tile layouts and randomized patterns that pose a tough-but-fair challenge! Then head to the enhanced Dressing Room mode where you can view unlocked outfits and assemble your own custom dioramas!