Popplings
Dive into the world of Popplings in this competitive puzzle game! Strategise your line clears to beat your opponents, making use of each character's unique power-ups!
Popplings takes you back to the nineties with its nostalgic feel in both style and gameplay.
Follow Pip's story and bring up a new generation of Popplings fighters in Story Mode! Learn about all the characters and see them through their test of the popplings!