Pixel Gladiator
You’ve been sent to an abandoned planet as one of the participants of the most popular Gladiator show. Your goal is to survive as long as possible, fighting back deadly creatures in the focus of billions of viewers.
Take the challenge and come out victorious from this blood bath with ferocious beasts! Become a champion of this painful and cruel show. Morituri te salutant!