Pixel Game Maker Series JEWELiNX
"Pixel Game Maker Series JEWELiNX is a retro-flavored falling object puzzle game.
It's a puzzle game with a simple rule: if you put two blocks of the same type in a row or on top of each other, they disappear.
It's a little different from the traditional falling puzzle games, where you have to pile up the blocks in order to keep them from disappearing.