Explore a vast urban landscape in this narrative-driven, 2D top-down platforming adventure!
In Pipistrello and the Cursed Yoyo, you're a budding yoyo master facing off against enemies using the weapon you know best: your prized yoyo! As Pippit, you'll be quite literally thrown into the shocking story of your auntie's business empire, a soul-stealing mega-laser, and four dastardly crime bosses!