Phantom Spark
Phantom Spark is an exhilarating high-speed racing game that will test your limits. Push for your best time in precision time-trial races across three domains full of otherworldly architecture. Take on challenges, hone your skills, and master the pathways to surpass the champions.
Competing against ghost opponents allows you to see the current best time in action, letting you improve your racing line and find those extra fractions of a second. With instant restarts, you stay in the rhythm, keeping focus as you refine your times on each pathway.
See how you measure up against the best in the world and your friends with online leaderboards. Forge rivalries and seek to be the best as you master over 30 unique pathways.
Each region has its own Champion who will push players to evolve and adapt upon their best time in the single-player campaign, encouraging competition even in single-player mode.
You’ll be able to race against your own ghost and analyse each twist and turn in the effort to increase your speeds, unlock challenges and cosmetics for your ship as you discover new tracks winding through the ruins of this forgotten world.
The competition never ends - play against the best in our online leaderboards and against your friends. Forge rivalries and become the best as you hone your skills on over 30 unique tracks.