Phantom Breaker: Omnia
Phantom Breaker Omnia is a fast-paced 2D anime fighting game that features 20 unique characters, pitted against one another to make their greatest wishes come true. The ability to choose between 3 fighting styles will appeal to seasoned gamers while making the game accessible to newcomers.
Includes all the characters from Phantom Breaker: Extra like Kurisu Makise from Steins;Gate as well as two brand new characters created specifically for Phantom Breaker: Omnia.
The 3 different styles in the game can drastically change your characters’ speed, power and mechanics.
The ability to pull off amazing combos and special attacks has never been easier as Phantom Breaker: Omnia's fighting system has been overhauled and rebalanced.
A Phantom Breaker series first, all the characters will have English voice acting. The game’s text will be also translated into English, Japanese, French, Italian, German, Spanish, Simplified and Traditional Chinese.
The background music for each character has been redone and remixed! We’ve also included the option to play the original background music.
Brush up your skills in Tutorial and Training mode then fight through Story Mode from the point of view of each of the characters to see what their greatest wishes are!
Players can immerse themselves with the stories from both the original Phantom Breaker and Phantom Breaker: Extra.
A mysterious man, known only as ‘Phantom’ appeared in Tokyo—the capital city of Japan—and manipulated vulnerable adolescents into fighting each other, bestowing upon them mystical weapons of great strength known as ‘Fu-mension Artifacts.’ In exchange, he promised to grant their wish if they survive.
Unbeknownst to the combatants, the fierce clashes between Fu-mension Artifacts caused distortions in space-time, which compromised the boundaries between parallel universes. The collapse of these parallel universes would ultimately break the seal, unleashing Phantom’s destructive powers.