PICROSS Records of The Shield Hero
You can relive the adventures of Naofumi, Raphtalia, Filo and friends while solving puzzles.
Not only can you play the usual Picross, Mega Picross, and Color Picross from the Picross S series, but Clip Picross and Extra also recreate famous scenes with large puzzles.
The number of puzzles is 166 each for Picross and Mega Picross, four for Clip Picross, and more than 40 piece puzzles each for a total of 175 puzzles, 47 puzzles for Color Picross and eight for Extra.