Orbt XL
Stay in orbit while avoiding obstacles or being sucked into a black hole. Survive as long as you can while dodging and weaving between the various obstacles, the closer you orbit to the center; the faster you achieve points. The longer you last, the harder it gets. Good Luck and have fun playing with gravity!
Simple one button controls; just pressing the Orbt button allows your planet to move away from the black hole, not pressing the button forces your planet to be sucked towards the black hole.