Ooops! 2
Stay busy juggling increasingly exciting and complex recipes in this fast & furious cooking game based on the colourful and successful feature film Ooops! 2 !
Slip into the role of Dave or Kate and provide the hungry mob on the ark with ever-changing tasty treats.
The wonderful animals on the ark are hungry. As cook for the whole horde of beasts on the ark you’ve got your hands full stuffing all those jaws. Prepare fascinating dishes out of fabulous ingredients and unlock popular characters from the movie. Play as Dave, Finny, Hazel, Leah, or even as Chief Clyde and Patch.
Stay busy juggling increasingly exciting and complex recipes and master the widely varying levels. There are many variations of backdrop settings from the movie and numerous original film sequences straight out of the cinema! Ooops! 2 is fabulous game fun for the whole family!