Omochapon
Set in a Japanese mall, Omochapon is a 3D puzzle platformer incorporating casual light-hearted gameplay with adorable characters.
For each new toy unlocked, players gain abilities to explore the world and find new companions with the goal of escaping to the outside world.
From first-time developer ShawnTheMiller, Omochapon is a wholesome title incorporating capsule toy culture and casual gameplay mechanics!
・There are dangers lurking everywhere, look out for the ventilation fans, gas stoves, cleaning robots, and more! Be careful and proceed with caution!