'Ogu and the Secret Forest' is a 2D adventure game with hand-drawn characters and various types of puzzles.
Solve puzzles and find hints to reveal secrets and mysteries that are undisclosed for a long time.
From recognizable classic puzzles to unique ones, various types of puzzles are waiting for you to visit.
Dress Baby Ogu with these items and some of them might have some special skills attached.
They might help you with their unique skills or gifts. You’re not alone in this world!