Explore a lively oasis city filled with charming characters, forgotten ruins and ominous conspiracies in the second chapter of NAIRI, a narrative puzzle adventure about Nairi's perilous quest to save her family.
Navigate complex puzzle-dungeons! Use the new Toolbelt to combine items in inventive ways to solve puzzles!
After the events of NAIRI: Tower of Shirin, Nairi continues on her quest to save her family. While she and her companions try to overcome the many dangers of the corrupt city of Shirin, an apocalyptic prophecy threatens to devour everything.